Brita, Strana 2
BRITA GmbH je německá společnost specializující se na filtraci pitné vody a výrobu produktů určených k filtraci pitné vody. Společnost byla založena v roce 1966 Heinzem Hankammerem a má hlavní sídlo v Německu. Výrobní závody společnosti se nacházejí v Německu, Švýcarsku a Velké Británii. BRITA produkty jsou distribuovány do více než 60 zemí světa.
Společnost Brita je jednou z předních společností zabývajících se domácí filtrací vody. Mezi výrobky BRITA patří hlavně filtrační konvice, filtrační patrony a filtrační láhve, které jako primární mechanismus filtrování využívají stříbro, impregnované aktivní uhlí a iontoměniče. Svou nabídku rozšíříla společnost Brita také o rychlovarnou filtrační konvici rovněž zahrnující technologii BRITA. Filtry BRITA jsou určeny k filtraci pitné vodovodní vody. Filtry BRITA naopak nejsou určeny k čištění neošetřené vody.
BRITA tvrdí, že filtry mají dvojí účinek:
Filtr s aktivním uhlím odstraňuje zápach a chuť halogenových sloučenin, které jsou přítomny ve vodě z vodovodu. Anex snižuje koncentraci uhličitanů vápenatých, čímž změkčují vodu z vodovodu.
Společenská odpovědnost
Společnost BRITA uvádí, že sociální odpovědnost, a to zejména sociální sponzoring, byl vždy součástí firemní kultury této společnosti. Společnost podporuje mnoho místních organizací. Na podzim roku 2010 spolupracovala pobočka společnosti Brita ve Velké Británii s módní návrhářkou Orla Kiely na podpoře boje proti rakovině prsu. K tomuto partnerství vydala společnost BRITA limitovanou edici balení obsahující filtrační konvici, tři filtrační patrony a opakovaně použitelnou láhev na vodu. Toto zboží bylo navrženo módní návrhářkou Kiely a vyrobeno ze 100% recyklovaných materiálů. BRITA věnovala za každé prodané balení 1 libru charitě na podporu léčby rakoviny prsu.
Majitel společnosti BRITA, Markus Hankammer, je předsedou fotbalového klubu SV Wehen Wiesbaden. V dobách, kdy byl Heinz Hankammer majitelem tohoto fotbalového klubu slíbil, že pokud se týmu podaří postoupit ze 3. fotbalové ligy do 2. fotbalové ligy, nechá týmu postavit nový stadion ve Wiesbadenu. Týmu se nakonec postoupit podařilo, a proto byla postavena BRITA-Arena.
FilterForGood je kampaň, ve které se Brita spojila s umělci jako Jason Mraz. Kampaň má za cíl snížení množství odpadu z balených vod. Středobodem této kampaně společnosti Brita je poskytnutí filtrované vody zdarma, a to pro fanoušky a místní dobrovolnické a komunitní služby. Brita a její kampaň FilterForGood inspirovala více než 374.000 lidí, aby se zavázali ke snížení produkce odpadu z balené vody.
Článek vytvořen z volného překladu původního článku uvedeného na webu Wikipedie. Logo Brita je registrovanou obchodní známkou společnosti BRITA GmbH.
Kompaktní filtrační konvice Aluna Cool Calendar s rozměry 255x100x250 mm a celkovým objemem 2,4 litrů je nejlevnější konvice značky Brita.
Filtrační konvice limetková Brita Fill & Enjoy Style XL - moderního vzhledu je opatřena ergonomickou rukojetí, která umožňuje pohodlnou manipulaci s konvicí....
Filtrační konvice limetková Brita Fill & Enjoy Style XL - moderního vzhledu je opatřena ergonomickou rukojetí, která umožňuje pohodlnou manipulaci s konvicí....
Filtrační konvice Šedá Brita Fill & Enjoy Style XL - moderního vzhledu je opatřena ergonomickou rukojetí, která umožňuje pohodlnou manipulaci s konvicí. Praktické...
Stránka 2 z 3 - 28 položek celkem